Škoda Fabia s2000

 

nNa základě druhé generace byl postaven speciál Fabia S2000, který startuje v šampionátu IRC s továrním týmem a v šampionátu SWRC se soukromými jezdci

Verzi S2000 pohání zážehový atmosferický šestnáctiventilový čtyřválec o objemu 1996 cm3, o výkonu 265 koní a točivý moment 245 Nm.

Elektronika od firmy Magneti Marelli

Spojka od AP Racing

pohon všech kol a dva mechanické diferenciály

Sekvenční šestistupňová převodovka typu Xtrac

V sezoně IRC 2010 tým několikrát obsadil kompletní stupně vítězů

Na Ypres rallye 2010 Škoda představila modernizovanou verzi Fabia S2000 EVO2, se kterou zvítězil Freddy Loix

Vůz byl rozšířen na 1820 mm

Byl změněn vzhled přední části, který byl podobnější faceliftové verzi

Bylo upraveno sací a výfukové potrubí