Škoda Fabia WRC
nŠkoda Fabia posloužila jako základ několika závodním automobilů pro rallye. Na základě první generace byl postaven vůz Kit Car a WRC
Automobilka pořádala v rámci Mistrovství České Republiky i vlastní Fabia Rallye Cup se shodnými vozy
Motor čtyřválcový přeplňovaný o objemu 1999 ccm, 20V, uložení vpředu napříč, typ rozvodu DOHC, pohon 4x4
Maximální výkon / ot.: 300 koní při 5500 ot/min
Maximální toč. moment / ot.: 600 Nm při 3000 ot/min
6-ti stupňová převodovka
Maximální rychlost: 210 km/h
Zrychlení za 4,6 sekundy
Závodní verze WRC byla představena na Ženevském autosalonu v roce 2003.
Jednalo se o jeden z prvních vozů v kategorii, který měl systém řízení diferenciálů UNIC, který dokázal pohánět každé kolo zvlášť
K pohonu sloužil stejně jako u Octavie WRC přeplňovaný dvacetiventilový motor od Audi